مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:452022-01-08دانش

از تعیین تکلیف 55 هکتار از اراضی هیدج تا افزیش قیمت زمین و مسکن


در نشستی که به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهر هیدج برگزار شد، بر ضرورت تعیین تکلیف 55 هکتار از اراضی شهر هیدج که به دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشگاه علوم پزشکی واگذار شده است، - ایسنا/زنجان در نشستی که به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهر هیدج برگزار شد، بر ضرورت تعیین تکلیف 55 هکتار از اراضی شهر هیدج که به دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشگاه علوم پزشکی واگذار شده است، تاکید شد.

فرماندار ابهر صبح امروز (18 دی ماه) در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر هیدج که به منظور بررسی مسائل و مشکلات برگزار شد با اشاره به اینکه هیدج شهر علم و عمل در استان است، اظهار کرد: این ویژگی های مهم در کنار صنعت کفش این شهر یک شاخص و تراز برای این هیدجی ها محسوب می شود.

احمد ذوالقدر با تاکید بر اینکه برنامه ریزی برای توسعه هر شهر باید بنا بر ظرفیت های آن شهر انجام شود، ادامه داد: جلسات تخصصی برای حل مشکلات و بررسی بیشتر مسائل در شهر هیدج برگزار خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر ضرورت عزم جهادی مدیران برای حل مشکلات مردم در برهه فعلی، متذکر شد: در همین راستا مسئولان مرتبط باید تلاش کنند از ظرفیت های استانی و ملی برای حل مشکلات استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما به همه شهرستان یک نگاه عدالت محور است، تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف توسعه ای در شهرستان ابهر، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تعیین تکلیف 55 هکتار از اراضی هیدج تا افزیش قیمت زمین و مسکن

از تعیین تکلیف 55 هکتار از اراضی هیدج تا افزیش قیمت زمین و مسکن