مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:102022-01-08اقتصادي

کشت گیاه دارویی باریجه در 100هکتار از اراضی طبیعی سرخه


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه از اجرای طرح پویش مردمی کپه کاری باریجه در 100 هکتار از مراتع عبدالله آباد خبر داد.

- کشت گیاه دارویی "باریجه" در 100هکتار از اراضی طبیعی سرخه ایسنا/سمنان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه از اجرای طرح پویش مردمی کپه کاری باریجه در 100 هکتار از مراتع عبدالله آباد خبر داد.

حمیدرضا سعیدی بااعلام این خبر اظهار کرد: این پویش و هم اندیشی با استفاده از مشارکت جوامع محلی، ساکنین روستای عبدالله آباد، تعاونی های فراگیر شهرستان و بسیج جامعه کشاورزی سرخه برگزار و طی آن بیش از100هکتار از اراضی ملی با بهره گیری از بذور گیاهان دارویی،بذرکاری شد.

وی افزود: این حجم از گستردگی بذرکاری در اراضی ملی، جز با کمک و مشارکت مردم امکان احیاء ، حفاظت و بهره برداری درست نداشت.

خوشبختانه، با اطلاع رسانی به هنگام و فعالیت های ترویجی و فرهنگی منابع طبیعی استقبال خوبی از این پویش در شهرستان شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه ضمن تقدیر از مشارکت مردم و تشکل های مردم نهاد ، دهیاری و شورای روستا عبدالله آباد ، به اهمیت نقش مشارکت های مردمی درپیشبرد اهداف سازمان جنگل ها و مراتع کشور اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور اجرایی کردن سیاست های ایجاد اشتغال و تولید ملی و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت گیاه دارویی باریجه در 100هکتار از اراضی طبیعی سرخه

کشت گیاه دارویی باریجه در 100هکتار از اراضی طبیعی سرخه