مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:102022-01-08اجتماعي

جمعیت قوها از 2 هزار بال گذشت/ توزیع 7 تن غذا در بین پرندگان


رییس اداره حفاظت محیط زیست محمودآباد با اشاره به اینکه امسال قوها 10 روز زودتر مهمان تالاب محمودآباد شدند، گفت: براساس آخرین سرشماری، جمعیت قوها در تالاب این شهرستان به بیش از 2 هزار و 200 بال رسیده است که انتظار داریم جمعیت قوها افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، این روزها گونه های مختلف پرندگان مهاجر مهمان طبیعت مازندران هستند و از گوشه و کنار طبیعت استان به ویژه تالاب ها و آب بندان بانگ خوش پرندگان به گوش می رسد.

در این میان تالاب شهرستان محمودآباد با حضور قوها حال و هوای دیگری دارد،همه ساله در این تالاب قوها وارد تالاب شده که امسال زودتر یعنی از آبان ماه وارد شدند.

نخستین گروه از جمعیت قوها امسال 10 روز زودتر یعنی از روزهای پایانی آبان ماه وارد تالاب سرخرود شدند؛ البته جمعیت قوها در سال های گذشته متفاوت بوده حتی گاهی تا 12 هزار بال قو هم وارد تالاب قوها شدند.

علی محمد دعاگو رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه امسال قوها 10 روز زودتر مهمان تالاب محمودآباد شدند، اظهار کرد: براساس آخرین سرشماری انجام شده جمعیت قوها به بیش از 2هزار و 200 بال رسیده است که انتظار داریم جمعیت قوها افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت قوها از 2 هزار بال گذشت/ توزیع 7 تن غذا در بین پرندگان

جمعیت قوها از 2 هزار بال گذشت/ توزیع 7 تن غذا در بین پرندگان