مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:052022-01-08اقتصادي

افزایش محدوده نیاز مبرم شهر هیدج


با توجه به افزایش جمعیت و وجود مشکلات مسکن، افزایش محدوده شهر نیاز مبرم هیدج است.

- محمد نجفی صبح امروز (18 دی ماه) در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر هیدج که با حضور فرماندار ابهر برگزار شد، با بیان اینکه هیدج شهری متفاوت از سایر شهرها است، اظهار کرد: این شهر از پتانسیل بسیار بالایی در حوزه های مختلف از جمله صنعت کفش و بوجاری برخوردار بوده و شخصیت های علمی بسیار بزرگی را تحویل کشور داده است.

وی با اشاره به اینکه تقریباً همه دستگاه های اجرایی مستقر در شهر هیدج زمین هایی دارند که بلااستفاده مانده است، یادآور شد: این زمین ها در اصل متعلق به مردم است، پس باید در اختیار حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه مسکن قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه با توجه به چالش های اعتباری که دولت با آن دست و پنجه نرم می کند، از دولت انتظار نقدینگی در شرایط فعلی داشتن معقول نیست، ادامه داد: در این شرایط تنها خواسته ما از دولت این است که ضوابط پشت سر شهرداری باشد تا دارایی مردم به خودشان بازگردد.

نجفی با اشاره به وجود بیش از 50 هکتار زمین طی سالیان گذشته که در اختیار دانشگاه قرار گرفته است، تصریح کرد: این زمین ها در حال حاضر بلااستفاده مانده و این بلاتکلیفی در حالی است که در صورت بازگشت این زمین ها به مردم، می توان حداقل 1000 واحد مسکونی برای حل مشکلات حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش محدوده نیاز مبرم شهر هیدج

افزایش محدوده نیاز مبرم شهر هیدج