مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 06:552022-01-08اقتصادي

درآمد این قفس ها می تواند با چاه نفت برابری کند، اگر ...


شاید غیر قابل باور به نظر برسد، اما پرورش پرندگان زینتی یکی از سودآورترین و هیجان انگیزترین کسب و کارهای امروز در دنیاست، تا جایی که پیر و جوان به این کسب و کار روی آورده اند و این کسب و کار اگر به درستی مدیریت شود می تواند فرصتی برای اقتصاد غیر نفتی کشوری همچون ایران باشد.

- چندی پیش ششمین نمایشگاه و همایش کشوری قناری با حضور پرورش دهندگان و تولیدکنندگان این پرنده، با شرکت بیش از 200 پرورش دهنده و تولیدکننده، از اقصی نقاط کشور در ساوه برگزار شد و همین نمایشگاه، بهانه ای شد تا با برگزاری میزگرد تخصصی اقتصاد تولید و فروش پرندگان زینتی در دفتر خبرگزاری ایسنای ساوه با حضور پرورش دهندگان قناری و پرندگان زینتی این شهر، به تولید، فروش و اقتصاد حاصل از درآمد این نوع کسب و کار بپردازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این میزگرد سعید شرافتی که حدود 40 سال است در حوزه تولید، پرورش و فروش پرندگان زینتی در ساوه فعالیت می کند گفت: به پرورش پرندگان زینتی نظیر قناری، طوطی سانان، فنج ساسان و .

به عنوان شغل پدری خود علاقه زیادی دارم.

وی که به گفته خودش چندین سال است که جزو حامیان محیط زیست بوده و پرندگانی که شکاری هستند یا خرید و فروش آنها به جمعیت شان در طبیعت آسیب می زند، خرید و فروش نمی کند افزود: صرفا در حوزه پرورش پرندگانی که داخل قفس جوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد این قفس ها می تواند با چاه نفت برابری کند، اگر ...

درآمد این قفس ها می تواند با چاه نفت برابری کند، اگر ...