مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 22:052022-01-07بين الملل

رایزنی آمریکا و اروپا درباره استقرار روسیه در مرز اوکراین


وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا با هلگا اشمید دبیر کل سازمان امنیت و همکاری اروپا درباره استقرار نیرو های نظامی روسیه در مرز های اوکراین گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه به وقت محلی اعلام کرد وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه آمریکا امروز با هلگا اشمید، دبیرکل سازمان امنیت و همکاری اروپا گفتگو کرد.

بر اساس این بیانیه شرمن در خصوص نگرانی مشترک آمریکا و سازمان امنیت و همکاری اروپا در خصوص استقرار نیرو های نظامی روسیه در امتداد مرز های اوکراین و تاکید مجدد بر تعهد آمریکا به استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین گفتگو کرد.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه آمریکا، شرمن و اشمید توافق کردند که نشست شورای دائمی سازمان امنیت و همکاری اروپا در هفته آینده فرصتی برای کاهش تنش و دیپلماسی و همچنین بحث در خصوص رویکرد های کاهش تنش ها در منطقه خواهد بود.

وندی شرمن معاون آنتونی بلینکن برای هدایت تیم آمریکا در گفتگو های دو جانبه ثبات راهبردی با روسیه به ژنو سوییس سفر می کند.

بر اساس اعلام وزارت خارجه آمریکا، معاون وزیر امور خارجه آمریکا از 8 تا 13 ژانویه (18 تا 23 دی ماه) به سوییس و بلژیک سفر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی آمریکا و اروپا درباره استقرار روسیه در مرز اوکراین

رایزنی آمریکا و اروپا درباره استقرار روسیه در مرز اوکراین