مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 10:352022-01-07سياسي

فریب شاخ های شیطانی فضای مجازی و سست ایمان را نخورید


فریب شاخ های شیطانی فضای مجازی و سست ایمان را نخورید.

- ، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه های این هفته شهر اهرم ضمن تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: از هیئت امنای مساجد و حسینیه ها و هیئت های مذهبی و تکایا در اقامه عزای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و متولیان برنامه دسته عزای پیاده روی روز شهادت حضرت زهرا تقدیر می کنیم.

وی با اشاره به 17 دی سالروز توطئه کشف حجاب به دستور رضاخان در سال 1314 ادامه داد: این حرکت شروعی بود برای مقابله با هویت دینی و ملی ایران اسلامی.

رضاخان قانونی تصویب کرد که همه مردها موظف بودند لباس متحد الشکل داشته باشند که برای مقابله با هویت ملی و بومی ایرانی بود.

امام جمعه اهرم افزود: برای زنان نیز حجاب ممنوع شد که برای مقابله با هویت دینی بود و قانون منع روضه خوانی هم برای مقابله با روحیه استکبار ستیزی و ظلم شاه بود.

وی تصریح کرد: رضا خان و امثال تقی زاده ها با دیدن پیشرفت های صنعتی غرب به این نتیجه می رسند که اگر ما هم می خواهیم پیشرفته شویم باید از فرق سر تا پا غربی بشویم و دستور کشف حجاب رو صادر می کنند اما غافل از اینکه جوانان ایران اسلامی با همین حجاب و استعانت از روضه های اهل بیت در دفاع مقدس و امروز در دفاع از حریم اهل بیت و ولایت فقیه مایه مباحات انسان آخرالزمانی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب شاخ های شیطانی فضای مجازی و سست ایمان را نخورید

فریب شاخ های شیطانی فضای مجازی و سست ایمان را نخورید