مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 08:102022-01-07سياسي

سپاه کربلا ادعای سرباز بابلی را تکذیب کرد


روابط عمومی سپاه کربلا ادعای سرباز بابلی مبنی بر اخراج وی از گردان بسیج 315 امام حسین (ع) شهرستان بابل را خلاف واقع دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، روابط عمومی سپاه کربلا در راستای احترام به حقوق اجتماعی آحاد مردم در کسب اطلاعات درست و متقن از وقایع مختلف و برخورداری از آرامش و ثبات خاطر، در خصوص اظهارات متأسفانه خلاف واقع آقای محمد حسن کریمی جوان اهل شهرستان بابل در مصاحبه ای، مطالبی را در قالب بیانیه ای عنوان کرده است.

در این بیانیه آمده است: ادعای به دور از واقعیت آقای کریمی (معروف به سرباز بابلی در شبکه های اجتماعی) در مورد اخراجش از گردان بسیج 315 امام حسین (ع) شهرستان بابل به دلیل حضور و سخنرانی اش در دانشگاه تهران، خلاف واقع است.

هر تشکیلات برای حفظ نظم سازمانی خود، قواره و مقرراتی دارد که تذکر و برخورد در چارچوب قانون نسبت به تخطی صورت گرفته حق طبیعی و مرسوم سازمان ها به حساب می آید.

آقای کریمی به دلیل تخلفات متعدد، از جمله نشر مطالب غیر ارزشی و اخلاقی و همچنین انتشار مأموریت های طبقه بندی شده رده خود در فضای مجازی، تذکر گرفته است و متعهد شده که نسبت به رعایت شئونات اخلاقی و حفظ اطلاعات مأموریت های سازمانی اهتمام جدی تری داشته باشد و اساساً کمیسیون 119 بسیج برگزار نشده که حکمی برای اخراج نامبرده صادر شده باشد! ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه کربلا ادعای سرباز بابلی را تکذیب کرد

سپاه کربلا ادعای سرباز بابلی را تکذیب کرد