مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 18:502022-01-06سياسي

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار برخورد با هتاکان به تندیس سردار دل ها شد


استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی ضمن محکومیت اقدام بزدلانه عامل یا عاملان هتک حرمت به تندیس حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد، خواستار برخورد قضایی با این افراد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی ضمن محکومیت اقدام بزدلانه عامل یا عاملان هتک حرمت به تندیس حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد، خواستار برخورد قضایی با این افراد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ غلامعلی حیدری- استاندار چهارمحال و بختیاری در پی عمل گستاخانه و هتک حرمت به تندیس سردار رشید جهان اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در پیامی این اقدام بزدلانه را محکوم کرد در ابتدای این پیام آمده است: متاسفانه در شب شهادت حضرت زهرا (س) به تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هتک حرمت صورت گرفت و آتش زدن تندیس اقدامی بزدلانه توسط دشمنان این سردار رشید است، اما دشمنان نمی دانند این کار حاج قاسم را بین مردم انقلابی، عزیزتر می کند.

رسم دلاورمردان این سرزمین، سروقامتی و استواری است و خوشا سرداری که با سربازی ولایت، زیستش مشق عشق بود و فرجامش، چون عاشوراییان ماندگار شد، البته وعده الهی بر این است که خون این شهید نیز منشأ اثر باشد.

در بخش دیگری در این پیام آمده است؛ دنیا بداند این فلات، پر از لشکر سلیمانی هاست و از همین امروز، نه با یک حاج قاسم سلیمانی بلکه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار برخورد با هتاکان به تندیس سردار دل ها شد

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار برخورد با هتاکان به تندیس سردار دل ها شد