مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 12:452022-01-06بين الملل

سوریه سازمان ملل را به تعلل در تحقیق پیرامون حملات شیمیایی متهم کرد


نماینده سوریه در سازمان ملل، سازمان منع سلاح های شیمیایی را به طفره روی در تحقیق درباره حملات شیمیایی داعش متهم و بر جانبداری این سازمان علیه کشورش در تحقیقات تاکید کرد.

- نماینده سوریه در سازمان ملل، سازمان منع سلاح های شیمیایی را به طفره روی در تحقیق درباره حملات شیمیایی داعش متهم و بر جانبداری این سازمان علیه کشورش در تحقیقات تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، بسام صباغ، نماینده سوریه در سازمان ملل تاکید کرد، کشورش علیرغم سختی چالش هایی که ارتش سوریه و متحدانش در نتیجه جنایات سازمان های تروریستی و حامیانشان با آن روبرو هستند هرگز از هیچ یک از این سلاح های ممنوعه یا مواد شیمیایی سمی استفاده نکرده است.

سوریه در سال 2013 به کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی پیوست و با سازمان ملل متحد و سازمان منع سلاح های شیمیایی همکاری کرد تا ذخایر این سلاح ها و تأسیسات تولید آنها را نابود کنند که طبق گزارش های مربوطه در مدت زمان بی سابقه ای در اواسط سال 2014 انجام شد.

صباغ همچنین خاطرنشان کرد: همکاری سوریه با این سازمان و ایفای تعهداتش به موجب کنوانسیون با دروغ پردازی کشورهای غربی، راه اندازی کمپین های گمراه کننده، اعمال فشار برای اتخاذ تصمیمات نادرست و ایجاد مکانیزم های غیر قانونی در راستای سیاسی کردن آشکار فعالیت این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه سازمان ملل را به تعلل در تحقیق پیرامون حملات شیمیایی متهم کرد

سوریه سازمان ملل را به تعلل در تحقیق پیرامون حملات شیمیایی متهم کرد