مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 11:352022-01-06اجتماعي

ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر؛ نیازمند برنامه جامع استانی


ساماندهی متکدیان، در راه ماندگان و معتادان متجاهر استان نیاز به یک برنامه جامع و زیرساخت است که در این زمینه سازمان ها و نهادهای مسئول باید برنامه ریزی کنند.

- ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر؛ نیازمند برنامه جامع استانی ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: ساماندهی متکدیان، در راه ماندگان و معتادان متجاهر استان نیاز به یک برنامه جامع و زیرساخت است که در این زمینه سازمان ها و نهادهای مسئول باید برنامه ریزی کنند.

جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی، شب گذشته 15 دی در حاشیه بازدید از مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی شهرداری بیرجند افزود: زیرساخت های لازم در این زمینه باید فراهم و چند مرکز یا مجتمع بزرگ راه اندازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی بهترین، شهردار بیرجند نیز گفت: با راه اندازی مجتمع شبانه روزی فوریت های اجتماعی شهرداری بیرجند از یک ماه گذشته تاکنون 80 مددجو در این مرکز پذیرش شدند که 30 نفر به طور ثابت خدمات دریافت می کنند.

وی افزود: برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان و افراد آسیب پذیر جامعه که یکی از وظایف شهرداری است این مجتمع سال گذشته بازسازی و بهسازی شد.

وی بیان کرد: مجتمع فوریت های اجتماعی شهرداری با هدف پاسخ به نیازهای پاسخ داده نشده افراد آسیب پذیر و بی خانمان شهر بیرجند راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر؛ نیازمند برنامه جامع استانی

ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر؛ نیازمند برنامه جامع استانی