مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 11:052022-01-06سياسي

فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز دانشگاه و دانشگاهیان است


معاون فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه شهدا تجلی فرهنگ مقاومت، ایستادگی و ایثارند، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه، حاکمیت، دولتمردان، - ، به نقل از وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری امروز پنجشنبه در آیین گرامیداشت 16 دی ماه روز شهدای دانشجو که در یادمان شهدای هویزه برگزار شد، با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه، حاکمیت، دولتمردان، فرهنگ عمومی و نیاز دانشگاه و دانشگاهیان است، خاطرنشان کرد: ارزش های والای شهیدان موجب شده جامعه عشقی توصیف نشدنی نسبت به آنان داشته باشد.

وی با اشاره به ارزش های شهدا و هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: این ارزش ها سرمایه های اجتماعی ملت ایران محسوب می شوند و قدرت دفاعی مان را در برابر دشمنان افزایش می دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: ارزش ها گاهی از سطور کتاب ها نیز فراتر رفته و با شجاعت و رشادت افرادی مانند نوجوان ایذه ای که جان خود را برای نجات دو انسان دیگر از دست داد و ده ها نمونه ی دیگر تجلی می یابد.

کلانتری، خاطرنشان کرد: این ارزش ها هسته ی سخت تمدن کهن ایران را شکل می دهند که در چشمه سار آموزه های اسلامی صیقل خورده و ثمره اش شهدایی مانند همت و باکری و علم الهدی و فخری زاده و سلیمانی و احمدی روشن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز دانشگاه و دانشگاهیان است

فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز دانشگاه و دانشگاهیان است