مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 07:102022-01-06سياسي

پخش مستندهایی ویژه به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)


تامین برنامه شبکه پنج سیما برای آخر هفته و به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) مستندهای ویژه ای را برای مخاطبان تدارک دیده و روی آنتن می برد.

- به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستندهای بی قرار ، بوی کربلا ، آقا مصطفی و مسافر کربلا عناوینی است که در آخر هفته از شبکه پنج سیما پخش می شوند.

بی قرار مستند بی قرار در مورد زندگی شهید مدافع حرم شهید علی امرایی به کارگردانی سید احمد معصومی نژاد و تهیه کنندگی گروه تلویزیونی شاهد تولید شده است که به همت گروه اجتماعی شبکه پنج سیما روز پنج شنبه ساعت 15:40 روی آنتن می رود.

شهید مدافع حرم شهید علی امرایی در سال 1364 و در شهرری چشم به جهان گشود.

از همان دوران کودکی و نوجوانی در جلسات مذهبی شرکت و با توجه به علاقه ای که به ستایشگری اهل بیت علیهم السلام داشت در جلسات مطرح شهرری بعنوان مداح فعالیت می کرد.

شهید امرایی همچنین فعالیت گسترده ای در بسیج داشت.

وی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خود را در محیط مساجد رشد داد تا آنجا که سالها بعنوان فرمانده پایگاه مسجد محل زندگی خود مشغول انجام وظیفه بود.

یکی دیگر از ویژگی های بارز این شهید مدافع حرم، فعالیتهای عام المنفعه و خیّرانه ایشان بود که بعد از شهادت او نمایان و مشخص شد وی از سن 19 سالگی دو خانواده ضعیف را تحت سرپرستی خود قرار داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مستندهایی ویژه به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)

پخش مستندهایی ویژه به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)