مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 17:002022-01-05اقتصادي

384 پرونده تخلف نانوایی ها در خراسان جنوبی به تعزیرات ارسال شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: 384 پرونده تخلف نانوایی ها طی 9 ماه سال جاری در خراسان جنوبی به شعب تعزیرات ارسال شد.

- حسین حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند با اشاره به پیگیری تخلفات و نظارت بر نانوایی ها اظهار کرد: پرونده های تخلفات نانوایی ها که به تعزیرات ارسال می شود در دو بخش کالا و خدمات و بهداشت مورد رسیدگی قرار می گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه کالا و خدمات پرونده های وارده مرتبط با نانوایی ها 203 پرونده بوده که همین میزان نیز مختومه شده است و متخلفین به 6 میلیارد و 533 میلیون و 46 هزار و 130 ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

حسن پور افزود: در بخش بهداشت و رسیدگی به تخلفات بهداشتی در نانوایی ها در 9 ماهه سال جاری 181 پرونده وارده داشته ایم که همین میزان نیز مختومه شده است و متخلفین به 455 میلیون و 600 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی یادآور شد: تخلفات حوزه کالا و خدمات نانوایی ها را اصناف و سازمان صمت برای تعزیرات ارسال می کند که شامل تخلفاتی چون گران فروشی، کم فروشی و عدم درج نرخ نامه و تعطیلی در روزهای غیر تعطیلی شان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: تخلفات بخش بهداشتی نانوایی ها را بیشتر دانشگاه علوم پزشکی ارسال می کند که شامل ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

384 پرونده تخلف نانوایی ها در خراسان جنوبی به تعزیرات ارسال شد

384 پرونده تخلف نانوایی ها در خراسان جنوبی به تعزیرات ارسال شد