مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 14:052022-01-05حوادث

دستگیری کلاهبردار 2500 میلیارد تومانی در فرودگاه


رییس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگیری کلاهبردار 2500 میلیارد تومانی خبر داد و گفت: با همکاری پلیس مهاجرت و گذرنامه، متهم در یکی از فرودگاه های کشور دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپلیس، سردار هادی شیرزاد افزود: در پی اعلام مراجع قضایی مبنی بر کلاهبرداری از 226 فرد ایرانی و خارجی و شکایت شاکیان از فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ 88 میلیون و 700 هزار دلار (2500 میلیارد تومان) و اقامت وی در خارج از کشور، موضوع دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

وی با اشاره به صدور اعلان قرمز متهم در کمتر از یک هفته، گفت: با استفاده از ظرفیت های موجود در بانک های اطلاعاتی سازمان اینترپل و با تحقیقات انجام شده مشخص شد متهم در کشورهای منطقه تردد دارد.

رییس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توضیح داد که این متهم با استفاده از تبلیغات وسیع ماهواره ای و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی با همکاری شخص دیگری به تبلیغات مهاجرتی با هدف سرمایه گذاری و کسب و کار و اقامت در خارج از کشور مبادرت و از شاکیان کلاهبرداری می کرده است.

وی با اشاره به تلاش ماموران اینترپل تهران در ردیابی این متهم و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن وی به مرزهای ورودی کشور خاطرنشان کرد: با همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار 2500 میلیارد تومانی در فرودگاه

دستگیری کلاهبردار 2500 میلیارد تومانی در فرودگاه