مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 11:102022-01-05سياسي

دیوار نگاره «سردار دل ها» روی دیوار پایتخت نقش بست


معاون فرهنگی سازمان زیباسازی گفت: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، دیوارنگاره ای با عنوان «سردار دل ها» روی یکی دیوارهای شهر تهران نقاشی شد.

- معاون فرهنگی سازمان زیباسازی گفت: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، دیوارنگاره ای با عنوان سردار دل ها روی یکی دیوارهای شهر تهران نقاشی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید قادری با اشاره به فعالیت های این سازمان برای گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: علاوه بر اقداماتی مانند اکران ویدئو مپینگ راوی رشادت مرد میدان در سه نقطه شهر به طور همزمان، وی افزود: نقاشی دیواری سردار دل ها را در خیابان تندگویان تهران به تصویر کشیده است.

وی با تاکید بر اینکه نقاشی دیواری به عنوان یک رسانه، نقش مهمی در یادآوری وقایع و اتفاقات مهم انقلاب دارد، ادامه داد: آثار ماندگار بسیاری از شهدا را در خیابان های تهران می بینیم که یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی های این مردان بزرگ است و انجام این کار هنری شاید ادای دین کوچکی در برابر بزرگی و عظمت کار شهدا محسوب شود.

قادری افزود: تصویر اخیری که از شهید قاسم سلیمانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت او در خیابان تندگویان نقاشی شده، توسط هنرمند پیشکسوت نقاشی دیواری، محمدرضا قادری اکران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوار نگاره «سردار دل ها» روی دیوار پایتخت نقش بست

دیوار نگاره «سردار دل ها» روی دیوار پایتخت نقش بست