مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 07:502022-01-05اقتصادي

توسعه گمرک آستارا مطالبه تجار و بازرگانان است


سرپرست فرمانداری آستارا با تأکید بر تکمیل زیرساخت های گمرکی در این شهرستان، گفت: تأمین نیروی انسانی و توسعه گمرک از مطالبات تجار و بازرگانان است.

- ، سید سعید میر قربانی صبح چهارشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید اداره کل گمرک آستارا، اظهار کرد: این گمرک در صادرات و واردات کالا از گمرکات مهم کشور به شمار می رود.

وی با بیان اینکه واردات و صادرات کالا باید با سرعت بیشتری در گمرکات این شهرستان مرزی صورت بگیرد، افزود: گمرک آستارا قلب اقتصادی استان گیلان است.

سرپرست فرمانداری آستارا با اشاره به کاستی های موجود در حوزه زیر ساخت ها در این گمرک، ادامه داد: توسعه و پیشرفت گمرک آستارا از مطالبات تجار، بازرگانان و مردم این شهرستان است.

وی با بیان اینکه شهرستان آستارا در همسایگی جمهوری آذربایجان کانون ارتباط زمینی، دریایی و ریلی ایران و اوراسیا و گذرگاه حمل و نقل منطقه ای است، گفت: روز به روز توجه و علاقه کشورهای حوزه قفقاز و روسیه به استفاده از آن افزایش می یابد.

میرقربانی اضافه کرد: تأمین نیروی انسانی، مشکلات زیرساختی و تحول در صادرات و واردات باید در این گمرک مهم کشور توسط دستگاه های اجرایی مرتبط و با همکاری همه ارگان ها پیگیری و رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گمرک آستارا مطالبه تجار و بازرگانان است

توسعه گمرک آستارا مطالبه تجار و بازرگانان است