مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 06:052022-01-05سياسي

مخالفت مجلس با کلیات طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه که منجر به افزایش حقوق کارکنان این قوه می شد، مخالفت کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه که منجر به افزایش حقوق کارکنان این قوه می شد، مخالفت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس گزارش کمیسیون اجتماعی در خصوص طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه را بررسی کرده و در نهایت با کلیات این طرح مخالفت کردند.

غلامحسین رضوانی در مخالفت با کلیات این طرح بیان کرد: امروز همه از ناهماهنگی در پرداخت حقوق ها به کارکنان دولت انتقاد داشته و بر اتخاذ رویه واحدی برای پرداخت ها تاکید دارد.

این که دستگاه های مختلف با توجیهات گوناگون به دنبال افزایش حقوق کارکنان خود باشد قابل قبول نیست.

باید نظام پرداخت منسجم باشد در شرایطی که ما حقوق کارکنان دولت را برای سال آینده 10 درصد افزایش داده ایم این که به برخی از دستگاه ها به صورت جزیره ای نگاه کنیم کار درستی نیست.

مجید ناصری نژاد در موافقت با کلیات این طرح اظهار کرد: کارکنان قوه قضاییه نیازمند توجه ویژه هستند چرا که خدمات زیادی به جامعه ارائه داده و بار سنگین اجرای عدالت در کشور بر دوش آنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مجلس با کلیات طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه

مخالفت مجلس با کلیات طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه