مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 04:302022-01-05سياسي

امکانات لازم برای جمع آوری آب های سطحی در کنارک وجود ندارد


امکانات و تجهیزات لازم برای جمع آوری آب های سطحی کنارک وجود ندارد و هم اینک افراد و مسوولان مختلف زحمت می کشند اما آب را از یک خانه بیرون و به کوچه رها و بعدا آب مجددا دور می زند و به داخل خانه دیگری می رود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان وزیر نیرو گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای جمع آوری آب های سطحی کنارک وجود ندارد و هم اینک افراد و مسوولان مختلف زحمت می کشند اما آب را از یک خانه بیرون و به کوچه رها و بعدا آب مجددا دور می زند و به داخل خانه دیگری می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- علی اکبر محرابیان در جلسه ستاد مدیریت بحران در کنارک اظهار کرد: بازدیدی که از شهر کنارک داشتم مشاهده کردم که مردم مشکلات زیادی دارند که خیلی متاسف شدم که آب های سطحی در معابر و خانه های زندگی را برای مردم مختل و سخت و تردد را با مشکل مواجه کرده است.

وی گفت: یک نصف روز زندگی در این خانه های آبگرفته سخت است و باید در ابتدا هر چه سریعتر بصورت عملیاتی و هماهنگ نسبت به تخلیه آب از خانه ها تلاش همگانی صورت گیرد.

وی از تلاش های مدیران کنارک و حضور مسوولان استان سیستان وبلوچستان و گروه های خیری و جهادی برای پیگیری مشکلات مردم تشکر کرد و ادامه داد: وقتی مسوولان، نماینده مجلس، نیروهای نظامی و انتظامی و ارتش، شهرداری مشهد در یک منطقه سیل زده حضور پیدا می کنند مردم دلگرم تر می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات لازم برای جمع آوری آب های سطحی در کنارک وجود ندارد

امکانات لازم برای جمع آوری آب های سطحی در کنارک وجود ندارد