مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 04:202022-01-05سياسي

مردم کنارک از سکونت در خانه های دچار آبگرفتگی خودداری کنند


با توجه به اینکه اماکن مناسبی برای اسکان موقت مهیا شده است، مردم مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان خصوصا کنارک از سکونت در خانه های دچار آبگرفتگی خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر محرابیان در جریان بازدید میدانی از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، در محل فرمانداری کنارک اظهار داشت: در منطقه کُنارک مجموعاً 334 میلی متر بارش باران اتفاق افتاد که با چهار سال بارندگی این منطقه برابری می کند.

درواقع چهار سال بارش طی چهار روز انجام شد و نکته حائز اهمیت این است که دیروز عصر به مقدار 108 میلی متر باران طی مدت زمان 20 دقیقه باریده است که این میزان بارش موجب حجم آب گرفتگی در شهر کنارک شد.

وی با اشاره به بازدیدهایی که از محله های دچار آبگرفتگی داشت، گفت: حدود 2 هزار خانواده کُنارکی در شرایط آبگرفتگی به سر می برند.

وزیر نیرو که با دستور رییس جمهور به کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان سفر کرده است تصریح کرد: باید هرچه سریع تر شرایط را برای امدادرسانی بهتر فراهم کنیم و با حجم وسیع پمپ های کف کِش بتوانیم آب را از داخل خیابان و منازل مردم بیرون بکشیم که البته در این خصوص اقداماتی در حال انجام بود.

وزیر نیرو گفت: پیش بینی کرده ایم که امشب حداقل 100 دستگاه پمپ کف کِش به منطقه ارسال می شود و فردا شاهد تخلیه و انتقال آب از منازل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کنارک از سکونت در خانه های دچار آبگرفتگی خودداری کنند

مردم کنارک از سکونت در خانه های دچار آبگرفتگی خودداری کنند