مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 04:002022-01-05اجتماعي

رها سازی 20 خوردو گرفتار در برف و کولاک در چالدران


مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از رهاسازی 20 خوردو گرفتار در برف و کولاک به استعداد 60 نفر در محور گردنه قوری گل چالدران توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، امیر جعفرزاده در پی بارش برف در محورها گفت: در طی تماس های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات 112 جمعیت هلال احمر استان،14 دی ماه مبنی برقیچی نمودن تریلی در کیلومتر 10 محور چالدران _ خوی که منجر به انسداد محور مزبور ودر نهایت گرفتار شدن 20 دستگاه خودرو انجامید.

بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل وهماهنگی عملیات امداد ونجات eoc هلال احمر استان و با هدف رها سازی خودروها وامداد رسانی به سرنشینان خودروهای گرفتار شده پایگاه امدادو نجات جاده ای جمعیت هلال احمر شهرستان چالدران به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح این امداد رسانی گفت: تیم عملیاتی پایگاه امداد ونجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محور مزبور پس از طی مسیر در این عملیات 16 خوردو را رهاسازی و 4 دستگاه خودرو را با بستن زنجیر چرخ رها سازی، در مجموع به استعداد 60 نفر را امداد رسانی کردند.

این عملیات تا ساعت 16 به طول انجامید.

امیر جعفرزداه افزود: از ساعت 18:45 دقیقه نیز مجددا عملیات امداد رسانی به خوردوهای گرفتار شده در کولاک در محور مزبور توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رها سازی 20 خوردو گرفتار در برف و کولاک در چالدران

رها سازی 20 خوردو گرفتار در برف و کولاک در چالدران