مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 20:402022-01-04اقتصادي

بارندگی معادل 4 سال طی 4 روز در سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد


مردم در مناطق سیل زده در منازل ناایمن اسکان نداشته باشند و از اسکان در مکان های پیش بینی شده استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار مهر به نقل از صدا و سیما، علی اکبر محرابیان در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: با فعالیت دو سامانه بارشی که در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان داشتیم، در مجموع 334 میلی متر بارش گزارش شده است که این میزان بارش معادل چهار سال بارش این منطقه است یعنی چهار سال بارش طی چهار روز اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: همچنین 108 میلی متر بارش در 20 دقیقه داشتیم که موجب این حجم آب گرفتگی در شهر کنارک شد و در حال حاضر حدود دو هزار خانواده در شرایط آب گرفتگی در شهر کنارک به سر می برند.

محرابیان گفت: اولین اقدامی که باید انجام دهیم این است که هر چه سریع تر شرایط را برای امدادرسانی بهتر فراهم کنیم و با حجم وسیع پمپ های کف کش بتوانیم آب را از داخل خیابان و منازل بیرون بکشیم که اقداماتی از عصر روز سه شنبه شروع شده است و پیش بینی کردیم که امشب حداقل یکصد دستگاه پمپ به منطقه اعزام شود و فردا شاهد انتقال آب از منازل و خیابان ها به بیرون شهر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: موضوع بعدی؛ امدادرسانی به مردم است که با دستورهای استاندار سایت های خوبی برای اسکان موقت مرم تجهیز شده است و بخشی از این سایت ها الآن توسط مردم استفاده می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی معادل 4 سال طی 4 روز در سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد

بارندگی معادل 4 سال طی 4 روز در سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد