مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 19:402022-01-04ورزشي

واقفان بانی اشتغال 600 نفر در فارس


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: به همت واقفان و با راه اندازی یک کارخانه تولید تجهیزات پزشکی در شیراز، زمینه اشتغال بالغ بر 650 نفر به شکل مستقیم فراهم شده است.

- حجت الاسلام سیدعباس موسوی سه شنبه 14 دی در جمع خبرنگاران گفت: در کارخانه ای موقوفه که در شهرک صنعتی شیراز ایجاد شده، بیش از 500 نوع کالا و 30 هزار قطعه پزشکی تولید می شود.

او افزود: این کارخانه موقوفه اولین شرکت دانش بنیان فعال در سازمان اوقاف کشور به شمار می رود که با سرمایه گذاری از محل موقوفات نهاد نماینده مقام معظم رهبری و سازمان اوقاف استان فارس با هدف کمک به مردم و رفع بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه راه اندازی شده است.

مدیر این کارخانه نیز با اشاره به اینکه این صنعت، در فضایی به وسعت 3 هزار مترمربع و 6 هزار مترمربع زیربنا ساخته شده است، گفت: با توجه به پتانسیل موجود حدود 20 درصد از نیاز کشور به تجهیزات و قطعات ایمپلنت های ارتوپدی، ستون فقرات، نوروسرجری و طب ورزشی در این کارخانه تولید و از خروج بیش از یک میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری می شود.

ناظمی خاطرنشان کرد: تولیدات این کارخانه نه تنها در بیمارستان های شیراز که در کل کشور و حتی کشورهای عراق، سوریه و عمان هم مورد استفاده قرار می گیرد و برای کشور هم ارز آوری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقفان بانی اشتغال 600 نفر در فارس

واقفان بانی اشتغال 600 نفر در فارس