مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 18:552022-01-04سياسي

ناطق نوری: تامین امینت سوریه هوشمندانه ترین اقدام رهبری برای حفظ تمامیت ارضی بود


اصرار بر حفظ سوریه و تامین امنیت آن هوشمندانه ترین اقدامی بود که مقام معظم رهبری برای حفظ تمامیت ارضی کشورمان انجام داد و این مصداق تدبیر عالمانه است و گرنه الان باید در پشت مرزهای مان با داعش می جنگیدیم.

- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اصرار بر حفظ سوریه و تامین امنیت آن هوشمندانه ترین اقدامی بود که مقام معظم رهبری برای حفظ تمامیت ارضی کشورمان انجام داد و این مصداق تدبیر عالمانه است و گرنه الان باید در پشت مرزهای مان با داعش می جنگیدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری در مراسم دومین سالگرد بزرگداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی که در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(علیه السلام) لواسان برگزار شد، شهید سلیمانی را مایه آبرو و برکت جهان اسلام و انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: این شهید والامقام با شهادت خود نقش ویژه ای در نشر مکتب تشیع و دفاع از آرمان های امام، انقلاب و رهبری ایفا کرد و این نشان می دهد که یک انسان چقدر می تواند به رشد و کمال معنوی برسد.

وی افزود: خداوند انسان را اشرف مخلوقات می نامد زیرا این انسان بخاطر همین مختار بودن آنقدر میدان رشد و کمال پیدا می کند که حد ندارد و مصداق عینی چنین انسانی در زمان معاصر ما شهید حاج قاسم سلیمانی بود که توانست به این مقام دست یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناطق نوری: تامین امینت سوریه هوشمندانه ترین اقدام رهبری برای حفظ تمامیت ارضی بود

ناطق نوری: تامین امینت سوریه هوشمندانه ترین اقدام رهبری برای حفظ تمامیت ارضی بود