مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 16:552022-01-04سياسي

جمع آوری معتادین متجاهر در روستاهای همدان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: برای جمع آوری معتادین متجاهر در روستاها، دستگاه های متولی به صورت ضربتی وارد عمل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ به دنبال درخواست اهالی روستاهای توییجین، موییجین، برفجین و سولان همدان مبنی بر بررسی مشکلات و ارائه راهکار برای حل آن، عصر امروز دادستان در جمع رؤسای شوراها و دهیاران این چهار روستا در امامزاده محسن(ع) حضور یافت و دستورات مقتضی به منظور رفع مشکلات را صادر کرد.

دادستان همدان وجود معتادین متجاهر که بعضاً دست به سرقت می زنند را از معضلات پیش روی اهالی این چهار روستا عنوان کرد و گفت: در یک طرح ضربتی، معتادین متجاهر با شناسایی پاتوق هایشان جمع آوری و مطابق با ماده 15 و 16 قانون مبارزه با مواد مخدر با آنان برخورد شود.

حسن خانجانی با بیان اینکه تدابیر لازم باید برای جلوگیری از قطع درختان و قاچاق چوب در منطقه اندیشیده شود، گفت: قطع درختان در شب حتی توسط مالک ممنوع است، چرا که صاحبان باغ ها هیچ گاه درختان خود را حتی اگر آفت زده هم باشند در نیمه های شب قطع نمی کنند.

وی با اشاره به مطالبه دیگر اهالی مبنی بر نگرانی از سرقت ها به ویژه سرقت کابل های برق اظهار کرد: حوزه استحفاظی مرتبط با کلانتری منطقه گسترده است و به طور طبیعی نمی توان برای هر باغ جداگانه از نیروهای انتظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری معتادین متجاهر در روستاهای همدان

جمع آوری معتادین متجاهر در روستاهای همدان