مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 16:002022-01-04اقتصادي

70 درصد منازل شهر کنارک غیرقابل سکونت است


معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حدود 70 درصد منازل شهر کنارک در پی سیل اخیر غیرقابل سکونت شده و حدود 90 درصد لوازم این منازل نیز غیرقابل استفاده است.

- ، اظهار داشت: بر اثر بارندگی های چند روز اخیر در سیستان و بلوچستان رودخانه های فصلی طغیان کردند و تعدادی از راه های ارتباطی مسدود و منازل شماری از مردم در چند شهر و 27 روستای شهرستان های چابهار، کنارک، سرباز، نیکشهر و فنوج در جنوب استان دچار آبگرفتگی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بارندگی ها همچنان ادامه دارد متأسفانه آبگرفتگی در شهر کنارک موجب کاهش ایمنی منازل مسکونی در این شهر شده و بین 50 تا 70 درصد آن ها غیرقابل سکونت شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهر کنارک بیش از 40 هزار نفر جمعیت دارد و به واسطه خاک نفوذناپذیری که دارد و همچنین به دلیل اینکه بسیاری از این محله ها دارای کوچه های باریک و با عرض خیلی کم هستند روند کمک رسانی با مشکلاتی مواجه شده است.

وی گفت: طی چند روز اخیر آبگرفتگی بخشی از محله های شهر کنارک با کمک دستگاه های اجرایی و گروه های جهادی تخلیه شد اما با توجه به فعالیت سامانه ارشی شهر مجدداً دچار آبگرفتگی شدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد منازل شهر کنارک غیرقابل سکونت است

70 درصد منازل شهر کنارک غیرقابل سکونت است