مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 13:352022-01-04فرهنگي

رونمایی «فرزند صبح» مورد تایید بهروز افخمی در جشنواره عمار


شرف الدین سال گذشته اعلام کرد که قرار  بود نسخه نهایی «فرزند صبح» در جشنواره جهانی فیلم فجر نمایش داده شود، اما جشنواره لغو شد.

  - رونمایی فرزند صبح مورد تایید بهروز افخمی در جشنواره عمار شرف الدین سال گذشته اعلام کرد که قرار  بود نسخه نهایی فرزند صبح  در جشنواره جهانی فیلم فجر نمایش داده شود، اما جشنواره لغو شد.

  آخرین نسخه فیلم فرزند صبح به کارگردانی بهروز افخمی در جشنواره عمار نمایش داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم سینمایی فرزند صبح به نویسندگی و کارگردانی بهروز افخمی تقریبا تنها فیلمی است که در این سال ها به طور خاص با محوریت شخصیت امام خمینی (ره) در سینما ساخته شده است.

این فیلم سال 1383 کلید خورد و با وجود همه حاشیه هایی که تاکنون و بویژه در همان دهه 80، پس از اولین نمایش در جشنواره فجر سال 1389 داشت، هنوز اکران عمومی نشده است.

در این باره سال گذشته محمدرضا شرف الدین - تهیه کننده فرزند صبح - گفت: در حال حاضر سه نسخه متفاوت از این فیلم وجود دارد که شاید آن ها را برای مقایسه و به عنوان تجربه ای سنگین و زرین در سینمای ایران به نمایش بگذاریم.

حالا خبر رسیده که این فیلم در جشنواره فیلم عمار به عنوان فیلم افتتاحیه نمایش داه می شود و شرف الدین بار دیگر به ایسنا گفت، سومین نسخه این فیلم که در واقع آخرین نسخه ی آماده و تدوین شده ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی «فرزند صبح» مورد تایید بهروز افخمی در جشنواره عمار

رونمایی «فرزند صبح» مورد تایید بهروز افخمی در جشنواره عمار