مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 12:552022-01-04سياسي

مدیرکل جدید امنیتی انتظامی استانداری مازندران منصوب شد


با حکم سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، علی مراد مهدوی فر به عنوان مدیرکل جدید امنیتی انتظامی استانداری مازندران منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، طی حکمی از سوی استاندار مازندران، علیمراد مهدوی فر به عنوان مدیرکل جدید امنیتی انتظامی استانداری مازندران منصوب و با حضور احمد ثلاثی، مشاور و دستیار ویژه و امید محبی، مدیرکل حوزه استاندار و مدیران و کارکنان حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری معارفه شد.

احمد ثلاثی در این مراسم با تاکید بر ضرورت تامین و تعمیق امنیت پایدار در استان، یادآور شد: هدف غایی از خدمت به انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ولایتمدار و مومن مازندران، جلب رضایت خداوند منان است و در شرایط کنونی؛ تلاش برای اعتلای بخش های مختلف بویژه توسعه امنیت، نیازمند عزم، اراده و تلاش جهادی و انقلابی است.

  مشاور و دستیار ویژه استاندار مازندران با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی، به مسؤولیت های مدیریتی با نگاه اررزشی نگریسته می شود، افزود: به عرصه های مدیریتی باید با این رویکرد و به عنوان یک سنگر در جهت خدمت جهادی بنگریم.

وی تصریح کرد: مردم ما بیش از 200 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند و همچنان پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید امنیتی انتظامی استانداری مازندران منصوب شد

مدیرکل جدید امنیتی انتظامی استانداری مازندران منصوب شد