مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 12:102022-01-04فرهنگي

یک سریال ماندگار در بوشهر ساخته می شود


مدیر عامل و اعضای موسسه تبیان سازنده سریال های ماندگار تلویزیونی مردان آنجلس، یوسف پیامبر(ع) و موسی کلیم الله، از ساخت یک فیلم و سریال ماندگار در بوشهر با حضور بازیگران مطرح سینمای ایران خبر دادند.

- ایسنا/بوشهر مدیر عامل و اعضای موسسه تبیان سازنده سریال های ماندگار تلویزیونی مردان آنجلس، یوسف پیامبر(ع) و موسی کلیم الله، از ساخت یک فیلم و سریال ماندگار در بوشهر با حضور بازیگران مطرح سینمای ایران خبر دادند.

مدیر عامل و اعضای موسسه تبیان فیلم (متعلق به فرج اله سلحشور) سازنده سریال های ماندگار تلویزیونی مردان آنجلس، یوسف پیامبر(ع) و موسی کلیم الله به همراه مشاور امور جوانان استاندار بوشهر در دیدار با رییس و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر، گزارشی از روند فعالیت موسسه در ساخت فیلم های فاخر ارائه داده و همچنین از ساخت یک فیلم و سریال ماندگار در بوشهر با حضور بازیگران مطرح سینمای ایران خبر دادند.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر در این نشست گفت: شورا و شهرداری از ساخت فیلم های فاخر دینی و حماسی حمایت می کند و با توجه ظرفیت های خوبی که وجود دارد انتظار داریم همه دستگاه های فرهنگی هم در این زمینه همکاری لازم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سریال ماندگار در بوشهر ساخته می شود

یک سریال ماندگار در بوشهر ساخته می شود