مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 11:452022-01-04سياسي

برگزاری ویژه برنامه شب شعر «میراث سلیمانی» در یزد


مسئول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان یزد با بیان این که شعر تنها زبان جریان ساز و انتقال دهنده پایدار ارزش های دینی مکتب اسلام است، گفت: - عالیه مهرابی، مسئول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به اهمیت برگزاری رویدادهای فرهنگی در راستای تبیین ابعاد مختلف شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ویژه برنامه شب شعر میراث سلیمانی به مناسبت فرا رسیدن دومین سالگرد سپهبد شهید قاسم سلیمانی در استان یزد برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد سومین شب شعر در وصف شهید سلیمانی است که از زمان شهادت وی تاکنون در استان یزد و با حضور پرشور هنرمندان شاخص شهر میراث جهانی برگزار شده است.

مهرابی حضور شاعران برجسته کشوری را از جمله ویژگی های این رویداد فرهنگی و هنری دانست و گفت: زنده نگه داشتن راه و منش سردار حاج قاسم سلیمانی مهمترین رویکرد و هدف شب شعر میراث سلیمانی است.

این شاعر برجسته استان یزد در ادامه با اشاره به نقش هنر در تبیین اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی، تصریح کرد: شعر تنها زبان جریان ساز و انتقال دهنده پایدار ارزش های دینی مکتب اسلام ناب محمدی است.

مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان یزد تأکید کرد: تا وقتی که محور مقاومت پابرجاست شعر مقاومت نیز ادامه خواهد داشت و سعی داریم این ارزش هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه شب شعر «میراث سلیمانی» در یزد

برگزاری ویژه برنامه شب شعر «میراث سلیمانی» در یزد