مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 11:252022-01-04فرهنگي

مرادخانی: حوزه بین الملل بنیاد فارابی گسترده خواهد شد/ حضور در جشنواره های جهانی


مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی جزییاتی از حضور احتمالی این بنیاد در بازار فیلم جشنواره بین المللی برلین را تشریح کرد.

- علی مرادخانی در گفت و گو با فارس با اشاره به حضور و.

اشاره کرد.

مرادخانی در ادامه گفت: تولیدات و آثار بنیاد نیز موفق به کسب 23 جایزه در این حضورهای بین المللی شده و 3 فیلم هم با مشارکت این بنیاد با کشورهای دیگر تولید شده است.

وی همچنین گفت: برپایی چتر سینمای ایران در بازار فیلم جشنواره های کن، برلین و شانگهای با حضور نهادها و شرکت های خصوصی پخش فیلم نیز در طی این سال ها توسط بنیاد انجام شده است که در این بازارهای فیلم، درباره تولیدات مشترک بین المللی نیز با کارشناسان مرتبط گفت وگو و تبادل نظر می شود.

مرادخانی گفت: البته به سیاق تمام سال های اخیر نیز هماهنگی ها و جلسات مختلفی برای معرفی نماینده سینمای ایران به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار نیز انجام شده و فیلم های بدون تاریخ، بدون امضاء ، در جستجوی فریده و خورشید و قهرمان به این رویداد معرفی شدند.

مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی در پایان گفت: جای تصریح ندارد که بنیاد سینمایی فارابی نشان اعتبار سینمای ایران در حوزه بین الملل است و در طرح تحول بنیاد نیز پیش بینی شده که فعالیت های بین المللی بنیاد گسترده تر و فراگیرتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرادخانی: حوزه بین الملل بنیاد فارابی گسترده خواهد شد/ حضور در جشنواره های جهانی

مرادخانی: حوزه بین الملل بنیاد فارابی گسترده خواهد شد/ حضور در جشنواره های جهانی