مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 11:252022-01-04حوادث

شمار جانباختگان سیلاب در استان فارس به پنج نفر رسید


بارش رگباری باران موجب طغیانی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی در برخی از شهرستان های استان مانند لارستان، داراب، زرین دشت و مهر شد و حدود 500 منزل مسکونی با مشکل آبگرفتگی و تخریب رو به رو شدند که این منازل در حال بازسازی هستند.

- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد:در پی بارش های اخیر در فارس، پنج نفر از هم استانی ها در شهرستان های مُهر، لارستان،زرین دشت و داراب جان خود را از دست دادند.

رحیم آزادی سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد:یک نفر از شهرستان مهر، دو نفر از شهرستان لارستان ، یک نفر از زرین دشت و یک نفر از داراب در این حوادث بر اثر سقوط در کانال آب و رودخانه های فصلی جان خود را از دست دادند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس ادامه داد: بارش های اخیر و وقوع سیلاب در شهرستان های زرین دشت، مهر، لامرد، لارستان و داراب افزون بر تلفات جانی منجر به خسارت های مالی شد و سیل هم به بخش زیرساخت ها و منازل مسکونی و هم به بخش کشاورزی خسارتی وارد کرد.

آزادی اضافه کرد: بارش رگباری باران موجب طغیانی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی در برخی از شهرستان های استان مانند لارستان، داراب، زرین دشت و مهر شد و حدود 500 منزل مسکونی با مشکل آبگرفتگی و تخریب رو به رو شدند که این منازل در حال بازسازی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار جانباختگان سیلاب در استان فارس به پنج نفر رسید

شمار جانباختگان سیلاب در استان فارس به پنج نفر رسید