مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 10:452022-01-04اقتصادي

74 میلیارد تومان برای ادامه تونل غدیر قم هزینه می شود


مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه برای ادامه پروژه تونل غدیر 74 میلیارد تومان پیش بینی شده است، گفت: این پروژه از زیرگذر عمار یاسر آغاز و در کوچه ممتاز به سطح صفر می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل میریک امامی با اشاره به وضعیت پروژه تونل غدیر و ادامه فاز 5 بلوار عمار یاسر، اظهار داشت: این پروژه که ادامه تونل غدیر است تا خیابان شهیدین ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به مشخصات کلی این پروژه ادامه داد: این پروژه در طول 450 متر و اعتباری بالغ بر 74 میلیارد تومان در دست اجرا است.

میریک امامی تملکات را از مهمترین مشکلات شهرداری قم در اجرای پروژه های عمرانی دانست و بیان کرد: تملک پلاک های مجاور از دشواری های این پروژه است و تاکنون شهروندان همکاری مطلوبی در مبحث تملکات این پروژه داشته اند.

وی با اشاره به زمان احتمالی تکمیل و بهره برداری از ادامه تونل غدیر، عنوان کرد: تلاش می شود با تملک پلاک های باقی مانده و ادامه اقدامات عمرانی این پروژه در اواسط سال 1401 مورد بهره برداری قرار بگیرد.

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: این پروژه از ادامه تونل غدیر آغاز می شود و در کوچه ممتاز به سطح صفر می رسد و در نهایت تا خیابان شهید فاطمی امت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 میلیارد تومان برای ادامه تونل غدیر قم هزینه می شود

74 میلیارد تومان برای ادامه تونل غدیر قم هزینه می شود