مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 10:202022-01-04سياسي

شهید سلیمانی همواره برای رضای خدا گام برداشت


شهید سلیمانی همواره برای رضای خدا گام برداشت.

- کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: شهید سلیمانی همواره برای رضای خدا گام برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در دیدار مسئولین حراست دستگاه های دولتی با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: در مکتب معصومین (ع) مراقبه از خود، اصلی بنیادین است و همین مراقبه از خود بوده که بهترین شخصیت های عالم هستی در ادوار مختلف تاریخی را در دامن حضرت فاطمه زهرا (س) پرورش داده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی و سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی، افزود: اگر حاج قاسم از خود پاسداری و مراقبت نمی کرد این همه عظمت پیدا نمی یافت زیرا برای خداوند بندگی نمود و خداوند هم پاسخ معامله ایشان را داد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: با حرف کار درست نمی شود انسان باید عملاً مراقب و مواظب خود باشد و مسئولین حراست باید اول مراقب خود باشند زیرا انسان در همه احوال باید مواظب خود باشد.

علما خاطر نشان کرد: زندگی امام راحل را واکاوی کنید و ببینید چگونه زندگی می کردند و همواره مراقب خود بود و برای همین افتخار بندگی خدا را کسب کرده بود و همین افتخار بندگی برای مقام معظم رهبری هم محسوب می شود چون این بزرگان لحظه ای از یاد خداوند غافل نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی همواره برای رضای خدا گام برداشت

شهید سلیمانی همواره برای رضای خدا گام برداشت