مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 10:102022-01-04اجتماعي

تدوین برنامه جامع توسعه گردشگری تبریز


معاون گردشگری آذربایجان شرقی از تدوین برنامه جامعه توسعه گردشگری شهر تبریز با همکاری میراث فرهنگی و سازمان فرهنگی شهرداری خبر داد.

- علیرضا بایرام زاده روز سه شنبه، 14 دی ، در دیدار با سرپرست اداره ی گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز بررسی ظرفیت های موجود و برنامه ریزی در راستای توسعه گردشگری شهر تبریز را از مهم ترین موضوعات برشمرد و اظهار کرد: در این راستا با هم فکری اداره ی گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، اهداف توسعه ی گردشگری تبریز بر اساس چند محور مورد مطالعه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: از جمله محورهای مورد مطالعه می توان به تعریف رویدادهای ملی و بین المللی بر اساس تقویم رویدادی برای سال 1401، هدایت و استفاده ی بهینه از موزه های در اختیار شهرداری تبریز، تعریف 7 مسیر گردشگری و بررسی و ایجاد امکانات لازم برای مسیرهای مذکور، توسعه ی زیرساخت های فناوری اطلاعات گردشگری هوشمند و انجام مطالعات برندینگ گردشگری تبریز اشاره کرد.

بایرام زاده خاطرنشان کرد: بسترسازی و تسهیل جذب سرمایه گذاری برای توسعه ی زیرساخت ها، حفظ و احیا بافت تاریخی و استفاده از عناوین ملی و جهانی تبریز همچون شهر جهانی فرش، فعالیت در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ، حمایت از ارائه دهندگان خدمات گردشگری و توسعه ی شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه جامع توسعه گردشگری تبریز

تدوین برنامه جامع توسعه گردشگری تبریز