مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:552022-01-04سياسي

«هنرمَردان»؛ تلاشی برای پوست اندازی در انتقال مفاهیم فرهنگی


سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ویژه برنامه «هنرمَردان» یکی از نخستین تلاش های مدیریت شهری اصفهان در دوره جدید برای پوست اندازی در انتقال مفاهیم فرهنگی است.

- ، علی صالحی در بازدید از ویژه برنامه هنرمَردان ، با بیان اینکه در ایامی که درگیر جنگ ادراکی و شناختی هستیم شهادت حاج قاسم سلیمانی کمک کرد تا پیرامون جنگ علیه افکار عمومی اتحاد پیدا کنیم، اظهار کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی مباحث مختلفی از جمله آزادی رسانه و وضعیتی که دنیای غرب همواره درباره آن شعار می دهد اما متفاوت عمل می کند، بهتر عیان شد.

وی افزود: طبیعتاً به تصویر کشیدن حماسه این بزرگمرد و موضوعات مذهبی مانند ایام فاطمیه، نیاز به استفاده از جلوه های هنرمندانه دارد تا نسل های جدید را با ابزار نو همراه و آن ها را نسبت به آنچه در تاریخ تشیع و انقلاب اسلامی رخ داده آگاه سازیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رویداد هنرمردان یکی از نخستین تلاش های مدیریت شهری در دوره جدید برای پوست اندازی در انتقال مفاهیم فرهنگی است، گفت: قطعاً الگوهایی که در دهه های 80 و حتی 90 دنبال می کردیم متناسب با فضای فرهنگی امروز و شرایطی که در دنیا شاهد آن هستیم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هنرمَردان»؛ تلاشی برای پوست اندازی در انتقال مفاهیم فرهنگی

«هنرمَردان»؛ تلاشی برای پوست اندازی در انتقال مفاهیم فرهنگی