مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:202022-01-04حوادث

توقیف حدود 600 راس دام سبک غیرمجاز در کویر میقان


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان مرکزی از توقیف حدود 600 راس دام سبک غیر مجاز در منطقه قرق کویر میقان اراک خبر داد.

- سرهنگ منصور بهزادنیا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سابقه چرای دام غیرمجاز در منطقه قرق کویر میقان اراک اظهار کرد: با توجه به این سابقه ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان مرکزی به صورت مستمر در منطقه گشت زنی دارند که بر این اساس امروز با دریافت گزارشات مردمی با یک حدود 600 راس دام سبک در منطقه روبرو شد.

وی افزود: با دریافت این گزارش، ماموریان یگان حفاظت اداره کل و شهرستان اراک در منطقه حاضر شدند که با متخلف پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

بهزادنیا با اشاره به اینکه با متواری شدن متخلف، دام مستقر در محل بدون صاحب رها شد، گفت: ماموران یگان حفاظت اداره کل و شهرستان اراک دام مستقر را از محل خارج کردند و تحقیقات میدانی و محلی برای شناسایی متخلف و یا متخلفین و صاحب دام در حال انجام است.

وی در خصوص برخورد با متخلفین چرای غیرمجاز دام تصریح کرد: طبق بخش نامه مصوب هیات وزیران 20 درصد قیمت واحد دامی به عنوان جریمه چرای غیرمجاز محاسبه می شود همچنین خسارت وارده به عرصه مرتعی برابر برابر بات 70 درصد قیمت جوی دولتی است و با توجه به اینکه هر واحد دامی روزانه به صورت متوسط 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف حدود 600 راس دام سبک غیرمجاز در کویر میقان

توقیف حدود 600 راس دام سبک غیرمجاز در کویر میقان