مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:252022-01-04سياسي

استاندار فارس در بیرم: مشکلات سیل زدگان با شتاب بیشتری حل شود


استاندار فارس که به همراه برخی اعضای مدیریت بحران استان به لارستان سفر کرده بود با بازدید از منطقه سیل زده شهر بیرم و حضور در میان خانواده های سیل زده گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، محمد هادی ایمانیه  که شامگاه گذشته به بازدید از شهر سیل زده بیرم لارستان پرداخته بود گفت: تیم های ارزیاب از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان از سه شنبه 14 دیماه 1400 در مناطق و شهرهای سیل زده جنوب فارس به ویژه بخش بیرم لارستان برای ارزیابی و برآورد میزان خسارات سیل مستقر خواهند شد.

استاندار فارس با تأکید بر اینکه که اردوگاه اسکان اضطراری در منطقه سیل زده شهر بیرم برپا شده است بیان کرد:  با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر و سایر دستگاه های خدمات رسان امداد رسانی و تخلیه آب از منازل و خانوارهایی که دچار آبگرفتگی شدید شده اند با قوت ادامه دارد و برخی خانوارها نیز اسکان موقت یافته اند.

وی افزود: نیروهای راهداری از سوی ادارات کل راه و شهرسازی استان فارس و لارستان باید در مناطق سیل زده و با تمام توان و تجهیزات و ماشین آلات حضور یابند.

ایمانیه از فرماندار لارستان درخواست کرد:  عملکرد دستگاه های خدمات رسان و اعزامی به مناطق سیل زده را به طور دقیق را مورد رصد و ارزیابی قرار دهد و گزارش کار این دستگاه ها به استانداری هم اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار فارس در بیرم: مشکلات سیل زدگان با شتاب بیشتری حل شود

استاندار فارس در بیرم: مشکلات سیل زدگان با شتاب بیشتری حل شود