مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 06:302022-01-04فرهنگي

خوشحالم تماشاگرم دنبال دیدن سلبریتی نیست


پریسا نوروزی که این روزها نمایش «بخوابم یا روایت شب پنجره ای» را روی صحنه می برد، با ابراز خوشنودی از استقبال تماشاگران از این اثر نمایشی می گوید: - پریسا نوروزی که این روزها نمایش بخوابم یا روایت شب پنجره ای را روی صحنه می برد، با ابراز خوشنودی از استقبال تماشاگران از این اثر نمایشی می گوید: خوشحالم تماشاگرم برای دیدن تئاتر آمده و نه سلبریتی.

این کارگردان جوان که نمایش خود را در تالار مولوی روی صحنه می برد، در گفتگو با ایسنا از سختی اجرای مونولوگ می گوید و ابراز خوشنودی می کند که طی یک اتفاق، نمایش خود را در تالار مولوی روی صحنه برده است.

نوروزی که اجرای آثار تک گویی را کار سختی می داند، در این باره توضیح می دهد: اجرای مونولوگ هم برای کارگردان سخت است و هم بازیگر و هم از نظر جذب مخاطب دشواری بیشتری دارد.

اما از آغاز ایده من برای مونولوگ بود.

طرح کوتاهی داشتم که مناسب این گونه نمایشی بود تا اینکه خبر برگزاری جشنواره دانشجویی مونولوگ افرا را دیدم و فکر کردم فرصت مناسبی است تا ایده ام را کامل و آن را به یک نمایش تبدیل کنم.

او که در این جشنواره در بخش بازیگری و کارگردانی تقدیر شده است، ادامه می دهد: آثار جشنواره در تماشاخانه نوفل لوشاتو اجرا شدند و طبق پیشنهاد جشنواره قرار بود در همین تماشاخانه هم اجرای عمومی داشته باشیم ولی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشحالم تماشاگرم دنبال دیدن سلبریتی نیست

خوشحالم تماشاگرم دنبال دیدن سلبریتی نیست