مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 06:052022-01-04اجتماعي

بارش برف و باران در جاده های 6 استان / 33 جاده مسدود است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ایمان محرابی نیا درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده ها ی کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، - مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محور های استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری و بارش باران در برخی از محور های بوشهر و سیستان و بلوچستان داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ایمان محرابی نیا درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده ها ی کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

آزادراه کرج-تهران-کرج پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته وی گفت: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران با 131 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 124 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با 113 هزار تردد، ثبت شد.

33 جاده به دلیل کاهش ایمنی و سیلاب مسدود است مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها با اشاره به انسداد 33 جاده به دلیل نبود ایمنی و بروز سیلاب اظهار کرد: بخش زیادی از محور های مسدود در جنوب استان سیستان و بلوچستان و به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در جاده های 6 استان / 33 جاده مسدود است

بارش برف و باران در جاده های 6 استان / 33 جاده مسدود است