مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 14:402022-01-03سياسي

علوم انسانی مبتنی بر مکتب حاج قاسم تولید شود


استاد دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه علوم انسانی مبتنی بر مکتب حاج قاسم باید تولید شود، گفت: در دانشگاه ها باید به شخصیت، مکتب و مولفه های سردار سلیمانی پرداخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی نوروزی عصر دوشنبه در نشست تخصصی گفتمان برتر فرهنگی با عنوان تبیین مؤلفه های مکتب حاج قاسم ، با بیان اینکه پرداختن به مکتب حاج قاسم ضرورت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دارد، اظهار کرد: سردار سلیمانی در مسیر انقلاب حرکت کرد.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم انقلاب را در چارچوب بزرگ تر نگاه می کرد، ادامه داد: این نگاه باید به درستی در جامعه فهم شود.

حاج قاسم فردی با زیست تمدنی بود استاد دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه نگاه حاج قاسم تمدنی بود، تصریح کرد: تبیین نگاه سردار سلیمانی در جامعه ضروری است چرا که اگر این نگاه فهم نشود برای ما اشکالات روشی ایجاد می کند.

نوروزی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فردی با زیست تمدنی بود، افزود: نگاه و مؤلفه های مکتب حاج قاسم با این زیست شکل گرفته است.

وی گفت: تشکیل حکومت دینی در کشور، تحول در دنیای اسلام و بیداری معنوی در نظام بین المللی سه مرحله انقلاب اسلامی است که حاج قاسم در این مسیر حرکت کرد.

استاد دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: ظرفیت انقلاب اسلامی بسیار است و نباید معطوف به مسائل مادی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم انسانی مبتنی بر مکتب حاج قاسم تولید شود

علوم انسانی مبتنی بر مکتب حاج قاسم تولید شود