مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 12:252022-01-03اجتماعي

فرمانده جدید بسیج دانش آموزی استان قزوین معارفه شد


طی مراسمی سرهنگ رسولی فر به عنوان فرمانده جدید بسیج دانش آموزی استان قزوین تکریم و معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین با حضور جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

در این مراسم از زحمات سرهنگ محمد سرباز تقدیر و سرهنگ ابراهیم رسولی فر به عنوان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین معرفی شد.

حسنعلی اصغری در این مراسم اظهار کرد: اگر مدعی دوست داشتن شهدا هستیم باید در مسئولیت هایی که به ما سپرده می شود بتوانیم از الگوهای رفتاری شهدا در رفتار و تصمیمات خود استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اذعان کرد: ما در مسئولیت های مختلف جابه جا می شویم تا بتوانیم در عرصه های مسئولیتی منشأ خیر باشیم.

وی افزود: ما در کنار بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی تحت فرمان ولی امر هستیم و تلاش می کنیم تا به تکالیف خود عمل کرده و سربازان خوبی برای فرماندهان خود باشیم.

این مسئول ضمن آرزوی توفیق برای سرهنگ رسولی فر، مسئول جدید سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: در این مدت فعالیت های خوبی با بسیج دانش آموزی انجام شد و سرهنگ سرباز تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید بسیج دانش آموزی استان قزوین معارفه شد

فرمانده جدید بسیج دانش آموزی استان قزوین معارفه شد