مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 10:152022-01-03سياسي

گره زدن امورات مردم خراسان شمالی به اعتبارات شایسته نیست.


استاندار خراسان شمالی با اشاره به افزایش آمار تصادفات در این استان گفت: گره زدن امورات مردم خراسان شمالی به اعتبارات شایسته نیست.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی با اشاره به افزایش آمار تصادفات در این استان گفت: گره زدن امورات مردم خراسان شمالی به اعتبارات شایسته نیست.

محمد رضا حسین نژاد در نخستین جلسه شورای راهبری وضعیت تصادفات استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: بروز تصادفات جاده ای و درون شهری در این استان به علت کمبود اعتبارات به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و اگر عامل افزایش تصادفات در استان کمبود اعتبار است باید این اعتبار به هر نحوی که شده، جذب شود.

وی با بیان اینکه اگر یکی از راه های کاهش تصادفات درون شهری ایجاد موانع فیزیکی است، افزود: دستگاه مربوطه باید این امر را انجام دهد و اگر آن را اجرایی نکند دستگاه قضایی وارد خواهد شد.

حسین نژاد ادامه داد: اگر هم افزایی لازم بین دستگاه های اجرایی و پلیس استان وجود داشته باشد در این صورت شاهد کاهش آمار تصادفات خواهیم بود وی اظهارکرد: باید نسبت به آمار تصادفات، همگان حساس باشند لذا نیازمند ارائه طرح های پخته و جامع برای این حوزه هستیم .

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه باید نسبت به بهبود اوضاع حوزه تصادفات اقدامات لازم را انجام داد، خاطر نشان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره زدن امورات مردم خراسان شمالی به اعتبارات شایسته نیست.

گره زدن امورات مردم خراسان شمالی به اعتبارات شایسته نیست.