مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 10:002022-01-03اقتصادي

کمبود اقلام الکترونیکی عامل افزایش خودروهای پارکینگ


قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو، کمیاب شدن اقلام زیرمجموعه الکترونیک را عامل اصلی افزایش خودرو در پارکینگ های این شرکت دانست و گفت: آمار خودروهای دارای کسری قطعه به مراجع ذیربط اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی و تغییر سبک زندگی مردم از سویی و خروج یکی از شرکت های تولیدکننده این اقلام از چرخه تولید از سوی دیگر را از عوامل مهم مشکلات ایجاد شده در تأمین آن دانست و گفت: مشکلات ایجاد شده، در برخی از کشورهای مبدا و عرضه کننده مواد اولیه سبب کاهش شدید تولید سیلیکون به عنوان ماده اولیه تولید اقلام الکترونیک شده است.

وی از برنامه ریزی برای کاهش تبعات این معضل جهانی در زنجیره تأمین ایران خودرو خبر داد و گفت: اقدامات مناسبی برای تأمین هر چه سریع تر اقلام الکترونیکی اختصاص یافته تا بتوانیم تأثیر این بحران جهانی در صنعت قطعه سازی کشور را به حداقل کاهش دهیم.

مرادی افزود: طبق جدول قطعات کسری محصولات ایران خودرو که در اختیار نهادهای نظارتی قرار می گیرد، در حال حاضر کسری قطعه سبب متوقف ماندن خودروهای ناقص در پارکینگ های این شرکت شده است.

بیشترین کسری مربوط به قطعات با فناوری پیشرفته و الکترونیکی است.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، گروه صنعتی ایران خودرو با وجود مشکلات، تلاش کرده تحویل خودرو به بازار و مشتریان مطابق با قرارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود اقلام الکترونیکی عامل افزایش خودروهای پارکینگ

کمبود اقلام الکترونیکی عامل افزایش خودروهای پارکینگ