مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 09:052022-01-03سياسي

کتابخانه سیار در باخرز افتتاح می شود


در راستای اجرای عدالت فرهنگی به زودی با پیگیری های انجام شده یک کتابخانه سیار در این شهرستان افتتاح و راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار باخرز گفت: در راستای اجرای عدالت فرهنگی به زودی با پیگیری های انجام شده یک کتابخانه سیار در این شهرستان افتتاح و راه اندازی خواهد شد.

احمد شافعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کتابخانه سیار پیک دانایی 4 در راستای اجرای عدالت فرهنگی و اجتماعی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارائه خدمات کتابخانه ای در مناطق کم برخوردار و روستایی که امکان احداث کتابخانه ثابت وجود ندارد، با پیگیری های فرمانداری باخرز، اداره کل کتابخانه های عمومی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان معین اقتصادی شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: برای راه اندزی این کتابخانه اعتباری حدود سه میلیارد ریال به صورت مشارکتی از اداره کل کتابخانه های عمومی استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان معین اقتصادی شهرستان باخرز هزینه شده است.

نماینده عالی دولت در این شهرستان بیان کرد: کتابخانه سیار پیک دانایی 4 پس از راه اندازی به ساکنان شهر قلعه نو(علیا شهر) و روستاهای آبنیه، همت آباد، ارزنه و کوه سفید کتاب ارائه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه سیار در باخرز افتتاح می شود

کتابخانه سیار در باخرز افتتاح می شود