مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:102022-01-03اقتصادي

آمادگی شرکت ساماندهی مشاغل شهر برای تسهیل انتقال کارگاه های کفاشی


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: این شرکت موظف به تسهیل گری انتقال کارگاه های کفّاشی با کمک اصناف است و آماده ارائه کمک برای تسهیل این روند هستیم.

- ، قدرت اله محمدی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در نشست با اتحادیه کفاشان دست دوز برای حل مساله گذر سپه سالار گفت: اتحادیه کفاشان دست دوز از سال 94 موظف به تهیه الزامات برای انتقال کارگاه های تولیدی به مجتمع صنفی در خارج از شهر بوده اما تاکنون هیچ اقدام مشخصی انجام نداده است.

وی با بیان اینکه برخی از اصناف مطابق قانون موظف به خروج از محدوده شهری هستند، گفت: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل موظف به تسهیلگری انتقال این واحدها با کمک اصناف است بنابراین اتحادیه ها باید نقش اصلی را در انتقال برعهده داشته باشند، ما هم در شرکت ساماندهی آماده ارائه کمک برای تسهیل این روند هستیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره ضرورت حفظ ایمنی در واحدهای صنفی اظهار کرد: در گذر سپهسالار امسال 98 بار حریق اعلام شده است و در این محدوده روزانه حداقل 30 هزار نفر تردد دارند.

این امر بر اهمیت رعایت ایمنی تاکید می کند در حالیکه بسیاری از واحدها ابتدایی ترین تمهیدات همچون تهیه کپسول آتش نشانی برای مقابله با خطرات را فراهم نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شرکت ساماندهی مشاغل شهر برای تسهیل انتقال کارگاه های کفاشی

آمادگی شرکت ساماندهی مشاغل شهر برای تسهیل انتقال کارگاه های کفاشی