مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 04:552022-01-03اجتماعي

محورهای جنوب کرمان با حداقل عدم امکان تردد باز هستند


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: غیر از 2 محور فرعی و یک محور بین شهرستانی بقیه محورهای جنوب کرمان باز و تردد در آنها جریان دارد.

- مسعود جمیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود سامانه بارشی به حوزه جنوب استان کرمان گفت: هم اکنون در اکثر محورهای جنوب استان شاهد بارش باران هستیم و خوشبختانه تا این لحظه هیچ محور شریانی بسته شده نداریم و تردد بصورت روان در همه محورها در جریان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از بارش برف در محور جیرفت _ ساردوییه به بافت خبر داد و گفت : با توجه به آمادگی راهدران پر تلاش و راهدارخانه ها در مناطق برفگیر ساردوییه و تجهیز ماشین آلات و همچنین آماده بودن شن و نمک برای اجرای طرح عملیات راهداری زمستانی هیچ گونه مسدودی در زمان بارش برف تاکنون در این محور نداشته ایم.

وی از آماده باش و فعالیت 170 نفر نیروی راهداری و 70 دستگاه راهداری در هفت شهرستان جنوبی استان خبر داد و گفت :با همت اداره ابنیه نگهداری راه های این اداره کل از ابتدای امسال 180 دستگاه پل بحرانی در رابطه با آب شستگی اصلاح شدند و تعداد 90 دستگاه پل بزرگ اجرای دریواسیون خاکی آن اجرایی شده است.

وی از ساخت 20 دستگاه آبنما، استحکام بخشی 5 دستگاه پل، نصب 40 عدد لوله جی آر پی، اجرای 150 عدد باکس بتنی و تنقیه پل به تعداد 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای جنوب کرمان با حداقل عدم امکان تردد باز هستند

محورهای جنوب کرمان با حداقل عدم امکان تردد باز هستند