مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 04:552022-01-03سياسي

زمستانی که به وسعت یک ایران سیاه شد


سال هاست که زمستان بوی رفتن می دهد، زمستانی که حاج احمد را از تو گرفت و زمستانی که تو را از یک ملت، نه بهتر است بگویم از یک امت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شجاعت و عزت تو بر بام امت اسلام سایه افکنده بود و حالا که دو سال از نبودنت می گذرد باید نبودنت را اینگونه معنا کرد: از قطره قطره خون پاک شجاع ترین سردار ایران که به دست شقی ترین افراد بر سرزمین سیدالشهدا ریخت، نهالی رویید که از کلاس سوم دبستان تنها آرزویش سربازی برای فرماندهی چون تو است.

پس از فتح والفجر 8 و کربلای 4 و 5، دیگر تمام زندگی ات در میدان بود گاه در افغانستان، گاه در لبنان و گاه در کوچه پس کوچه های عراق و سوریه.

دفاع شجاعانه و عزتمند تو از مظلومیت کودکان یتیم و جنگ زده، از تو سرداری مقتدر ساخته بود که با نشان سربازی بر کفش های غبار آلود مادری که سوی چشمانش در انتظار فرزندش به اروند رود گره خورده بود، بوسه می زد.

لرزش شانه های رهبرم وقتی بر پیکر عربا عربایت روضه عباس را می خواند، آسمان عراق و سوریه را می لرزاند و شیرینی بازگشت غرور آفرین هزاران شهروند نبل و الزهرا را به تلخی بدل می کرد.

حالا دو سال از نبودنت می گذرد، دو سال از جمعه ای که به وسعت یک ایران سیاه شد و این دومین سالیست که وقتی به زمستان می رسم، بغضی عجیب بر جای جای این سرزمین سنگینی می کند بعضی که سرشار از اقتد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستانی که به وسعت یک ایران سیاه شد

زمستانی که به وسعت یک ایران سیاه شد