مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 04:152022-01-03سياسي

وضعیت پل ها و راه های مواصلاتی «ماژین» نیازمند توجه جدی است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام با اشاره به اینکه وضعیت پل ها و راه های مواصلاتی ماژین نیازمند توجه جدی است، گفت: پایگاه امداد و نجات در بخش ماژین ضروری است.

- ، آیت قیصربیگی در سفر به بخش ماژین با اشاره به عدم وجود راه دسترسی استاندارد به این بخش خواستار توجه جدی متولیان امر در این راستا شد و گفت: راه دسترسی گرزلنگر به ماژین صعب العبور و غیر استاندارد است و مسیر دیگر برای رسیدن به این بخش مستلزم ورود به استان لرستان و طی کردن مسافت زیاد است که در هر دو مورد با استانداردهای موجود در حوزه مدیریت بحران همخوانی ندارد.

وی در ادامه بر ضرورت ایجاد پایگاه امداد و نجات در بخش ماژین تاکید کرد و بیان کرد: به لحاظ فاصله زیاد ماژین با مرکز شهرستان و عدم وجود واحد هلال احمر در منطقه لازم است در جهت حفظ زمان در مأموریت های حیاتی در حوزه مدیریت بحران پایگاه امداد و نجات در این بخش دایر گردد.

دبیر ستاد مدیریت بحران استان ایلام در ادامه با اشاره به مشکلات باقی مانده از سیل 98 خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام شد و افزود: خلاء مهمی که در اینجا اتفاق افتاده این است که برخی خسارت های وارده از سیل 98 یا به درستی تامین اعتبار نشده و یا اگر شده به جهت طولانی شدن فرایند و بالا رفتن هزینه ها اعتبارات مذکور برای اتمام طرح ها کافی نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پل ها و راه های مواصلاتی «ماژین» نیازمند توجه جدی است

وضعیت پل ها و راه های مواصلاتی «ماژین» نیازمند توجه جدی است