مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 17:252022-01-02سياسي

تشییع نمادین حضرت زهرا(س) در لواسان برگزار می شود


فرمانده حوزه مقاومت بسیج 163 «ابوحمزه ثمالی» لواسان از برگزاری تشییع نمادین حضرت زهرا(س) در شام شهادت آن حضرت در مصلی لواسان خبر داد.

- اظهار داشت: امسال نیز طبق سه سال اخیر به همت بسیجیان سرافراز و مردم شریف لواسان و هیأت رزمندگان اسلام لواسانات، مراسم جانسوز شام غریبان حضرت زهرا (س) و تشییع نمادین آن حضرت حال و هوایی معنوی به شهر لواسان خواهد بخشید.

وی افزود: این آیین با سخنرانی حجت الاسلام ایمانی امام جمعه لواسانات و مداحی محمد کمیل، پنج شنبه 16 دی ماه در مصلای نمازجمعه لواسانات برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج 163 ابوحمزه ثمالی لواسان اظهار داشت: در مراسم مذهبی می بایست با تبیین سیره عملی معصومین (ع) ضمن تقویت روح معنویت، ولایت مداری، دشمن شناسی و روحیه مقاومت را نیز در مردم ارتقا بخشید.

شکوهی افزود: تداوم این محافل و در پی آن بصیرت افزایی در بین مردم، باعث ناامن شدن محیط برای مفسدان و متخلفان می شود.

وی گفت: این مراسم در سال گذشته به صورت خودرویی و با شکوه برگزار شد و البته امسال در مصلای لواسانات که وسعت زیادی دارد، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

شکوهی با بیان اینکه هیأت رزمندگان اسلام لواسانات، با این مراسم کار خود را به صورت رسمی در منطقه لواسانات آغاز خواهد کرد، برای همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع نمادین حضرت زهرا(س) در لواسان برگزار می شود

تشییع نمادین حضرت زهرا(س) در لواسان برگزار می شود